体罰(ユダヤ教)

Corporal punishment (Judaism)

Stringencies of Evidence in Capital Cases


(中略)


* The Beth Din had to consist of 23 judges;
* The majority could not be a simple majority - the split verdict that would allow conviction had to be at least 13 to 11 in favor of conviction;
* If the Beth Din arrived at a unanimous verdict of guilty, the person was let go - the idea being that if no judge could find anything exculpatory about the accused, there was something wrong with the court.
* The witnesses were appointed by the court to be the executioners.

As a result, it was next to impossible to convict someone of a capital offense in Judaism.

「Yahoo!翻訳」によると、

* ベスDinは、23人の裁判官から構成されていなければなりませんでした;
* 大多数は、絶対多数ではありえませんでした - 確信を許す割れた評決は、確信に賛成した少なくとも13〜11でなければなりませんでした;
*ベスDinが一致した有罪の評決に達するならば、人はされた試みでした - 裁判官が何も被告人についてのexculpatoryだとわかることができないならば、間違った何かが法廷とともにあったということである考え。
* 目撃者は、執行者である法廷によって任命されました。

その結果、ユダヤ教で誰かに極刑に値する罪の有罪判決を下すことは、不可能の次にでした。

ますますわからなくなってきた。